preloader

با سریع ترین و بهترین روش جوانسازی پوست آشنا شوید!


با سریع ترین و بهترین روش جوانسازی پوست آشنا شوید!
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10110 اشتراک گذاری :

در بهترین کلینیک جوانسازی پوست در اسلامشهر ، جوانسازی پوست صورت توسط پزشکان متخصص و تیمی مجرب با بهترین، مدرن ترین و مجهزترین دستگاه ها و ژل های جوانسازی صورت می گیرد. به نظر شما جوانسازی پوست چقدر برای زیبایی انسان اهمیت دارد؟ چه راهکارهایی می توانند شادابی و شادابی را برای پوست به ارمغان بیاورند؟ با افزایش سن پوست انسان دستخوش یکسری تغییرات می شود که هر کدام اثرات منفی زیادی بر زیبایی آن می گذارد.

 پیری پوست یکی از مواردی است که در سنین بالا برای همه اتفاق می افتد و نمی توان آن را انکار کرد اما راه حل هایی وجود دارد که می تواند از پوست شما مراقبت کند و روند پیری پوست را به تاخیر بیندازد. یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست میکرونیدلینگ می باشد که حتما باید توسط بهترین مرکز میکرونیدلینگ در اسلامشهر صورت گیرد

 

از چه زمانی می توان جوانسازی پوست را شروع کرد؟

آسیب هایی که منجر به آسیب پوستی یا ضایعات پوستی می شود می تواند انگیزه ای برای اقدام جوانسازی پوست شما باشد. این آسیب ها عبارتند از:

  • عفونت پوست
  • دانه پوست
  • تخریب یا تغییر بافت پوست: به عنوان مثال، در هنگام افزایش یا کاهش وزن ناگهانی.
  • اثرات زخم ها و بریدگی ها.
  • سوختگی: علائم سوختگی، از جمله آفتاب سوختگی یا سوختگی آتش.
  • واکنش های آلرژیک و حساسیت پوستی.
  •  لکه های تیره و روشن روی پوست.
  • آهسته ترمیم زخم.
  • افزایش سن (پیری طبیعی می تواند تولید کلاژن را کاهش دهد و احتمالاً چین و چروک یا لکه های پوستی را افزایش دهد).

علل چین و چروک صورت

عوامل زیادی باعث ایجاد چین و چروک در صورت می شوند. برخی از این عوامل را می توان کنترل کرد و برخی دیگر راه حلی ندارند. دلایل ایجاد چین و چروک پوست صورت عبارتند از:

  • سن: با افزایش سن، پوست مقداری خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و شکننده تر می شود. تولید روغن های طبیعی کاهش می یابد و پوست خشک به نظر می رسد. در این صورت چین و چروک ایجاد می شود.
  • قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش: علت اصلی چین و چروک های زودرس اشعه ماوراء بنفش است. روند طبیعی پیری را تسریع می کند. باعث تجزیه کلاژن و الاستین در لایه های عمیق پوست می شود.
  • سیگار کشیدن: سیگار روند طبیعی پیری پوست را تسریع می کند و باعث ایجاد چین و چروک های زودرس می شود. علت احتمالاً تخریب کلاژن است.
  • حالات تکراری صورت: حرکات تکراری مانند لبخند زدن باعث ایجاد خطوط ریز و چین و چروک می شود. هنگام استفاده از عضله صورت، یک شیار در زیر سطح پوست ایجاد می شود. با افزایش سن، انعطاف این بافت از بین می رود و دیگر نمی تواند جای خود را به دست آورد.

برای شناخت بهترین کلینیک جوانسازی پوست در اسلامشهر می توانید به سایت اسلامشهرینو مراجعه فرمایید تا بهترین کلینیک های زیبایی را در این زمینه را بشناسید و بهترین کلینیک را برای خود انتخاب کنید.

یک کلینیک پوست خوب چه ویژگی هایی دارد؟

دارای مجوز معتبر: یکی از مهمترین ویژگی های یک کلینیک زیبایی خوب داشتن مجوز است. وزارت بهداشت قوانینی را برای کلیه کلینیک های زیبایی وضع کرده است رعایت این قوانین بسیار مهم است و به شما کمک می کند تا بهترین کلینیک ها را از سایر کلینیک ها متمایز کنید. این مجوز معمولا در مکانی قابل مشاهده قرار می گیرد و باید با یک نگاه کلی آن را ببینید.

کادری متخصص و مجرب داشته باشید: یک کلینیک پوست خوب باید افرادی متخصص و متعهد در همه زمینه ها داشته باشد و با توجه به حساسیت درمان پوست، لازم است متخصص تمام مراحل درمان شما را زیر نظر داشته باشد، در غیر این صورت ممکن است به دلیل درمان نامناسب دچار آسیب های پوستی شوید.

در آنجا باید بهداشت محیط رعایت شود: رعایت بهداشت و نظافت محیط از دیگر ویژگی های مهم یک کلینیک خوب است. در کلینیک های زیبایی باید تا حد امکان از مواد یکبار مصرف مانند روپوش یکبار مصرف، ملحفه یکبار مصرف و ... استفاده شود. اگر موارد بهداشتی در مرکز مورد نظر به درستی رعایت نشود، بیانگر این است که سلامتی مددجو در اولویت کادر درمانی نیست.

استفاده از داروهای با کیفیت و اصلی برای معالجه بیماران: از مواد و محصولات مختلفی در کلینیک های پوستی برای درمان های پوستی استفاده می شود. شما باید از این مواد آگاه باشید و نسبت به آنها دقیق و حساس باشید. به عنوان مثال ، محصولات حاوی جیوه می توانند باعث آسیب به پوست شوند. همچنین باید از یک متخصص پوست در مورد عوارض جانبی احتمالی داروهای تجویز شده سؤال کنید.

از تاریخ و دستگاه های مدرن استفاده شود: استفاده از دستگاه های به روز و مدرن تأثیر زیادی در بهبود نتایج درمانی دارد. دستگاه هایی مانند لیزر موهای زائد ، میکرودرم ، هایپرترمی همه سالها تغییر کرده و به روز می شوند. بنابراین ، یکی از ویژگی های یک کلینیک زیبایی خوب استفاده از تجهیزات خوب و تجهیزات مدرن است.

کلام آخر

برای مراجعه به بهترین کلینیک جوانسازی پوست در اسلامشهر بهتر است با بهترین کلینیک که در سایت اسلامشهرینو یا eslamshahrino.com به شما معرفی کرده ایم مشورت کنید. در صورتی که خود و اطرافیان شما به بهترین کلینیک جوانسازی پوست در اسلامشهر مراجعه کردید تجربه خود در کامنت ها با ما در میان بگذارید.

منبع (eslamshahrino.com):

 

منبع: شفاجو
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید