preloader

11 غذا که متابولیسم شما را تحریک می کند


11 غذا که متابولیسم شما را تحریک می کند
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 11394 اشتراک گذاری :

خوردن این مواد غذایی می تواند به کاهش وزن شما کمک کند.


داشتن متابولیسم سالم به شما کمک می کند وزن خود را کاهش دهید و خطر ابتلا به بیماری های مضر مانند دیابت، بیماری های قلبی و فشار خون را کاهش دهید. رژیم غذایی خود را با این مواد غذایی که باعث افزایش متابولیسم می شود، شروع کنید.


فلفل تند

 

یک دلیل خوب وجود دارد که برخی از آن ها تند هستند ،کپسایسین - ترکیبی است که فلفل را آتشین می کند – که با افزایش دمای بدن به سوخت و ساز بدن کمک می کند.

رادیو شفاجو: رژیم آنلاین شفاجو - رژیم چیست؟


کرفس

 

ممکن است ظاهرا کرفس به نظر نرسد که دارای قدرت فوق العاده ای است، اما این نوشیدنی می تواند سودمند باشد .شاید طعم خیلی خوبی نداشته باشد اما جز مواد غذایی بسیار کم کالری است که سبب تحریک هضم غذا شده و بدن شما را هیدراته نگه می دارد، همچنین دارای مقدار زیادی فیبر چربی سوز، است که سوخت و ساز بدن شما را بالا می برد.

رادیو شفاجو: انواع رژیم های غذایی - رژیم تک بعدی، رژیم یویویی و رژیم صحیح


ماهی تن

 

ماهی تن همراه با ماهی قزل آلا، شاه ماهی و ساردین ،شامل اسیدهای چرب امگا 3 هستند که باعث تولید هورمون هایی می شود که متابولیسم و ​​اشتها را تنظیم می کنند.

رادیو شفاجو: بدون ورزش و رژیم با لیپوماتیک لاغر شو


آب

ما برای زنده ماندن به آب نیاز دارید و هشت لیوان در روز نیز برای متابولیسم شما عالی است. یک مطالعه کوچک در مجله غدد درون ریز و متابولیسم بالینی منتشر شده است که طی آن محققان دریافتند مصرف 500 میلی لیتر آب باعث سرعت سوخت و ساز تا 30 درصد در طول 10 دقیقه می شود و این اثر برای حدود یک ساعت و نیم به طول می انجامد.

کاهش وزن بدون رژیم لاغری


دانه های آفتابگردان

 

این دانه غنی از چربی های غیر اشباع است، مطالعات نشان میدهد که می تواند چربی شکم را از بین ببرد. مکانیسم آن کاملا مشخص نیست، اما این می تواند به این دلیل باشد که میتوکندری، کارخانه های انرژی سلول ها، نیاز به چربی های غیر اشباع برای کمک به سوختن فلب دارند.

چگونه لاغر شویم؟ سه راه ساده برای کاهش وزن


تاتا (چای سبز)

 

تاتا اساسا یک کلمه فانتزی برای چای سبز است. این ماده نه تنها حاوی مقادیر کمی از کافئین است بلکه سرعت ضربان قلب و در نتیجه سوخت و ساز بدن شما را افزایش می دهد اما آن نیز دارای نوراپی نفرین محرک  EGCG، است که سبب افزایش متابولیسم بدن شما می شود.

انواع روش های کاهش وزن ودرمان چاقی


پاپایا

این میوه گرمسیری حاوی پاپائین است، آنزیمی برای بهبود هضم و کلید افزایش سوخت و ساز بدن و فشرده سازی چربی.

چگونه با روشی سالم وزن کم کنیم؟


کره بادام

 

این ماده غذایی نادر یک غذای کم گلیسمی است، به این معنی که سطح قند خون شما را پایدار نگه می دارد .هنگامی که قند خون شما افزایش می یابد و به طور منظم سقوط می کند، مهم است که سوخت و ساز بدن شما را منظم میکند.


جو

 

اوت با بتا گلوکان، یک نوع خاص از فیبر است که باعث کاهش هضم کربوهیدرات ها می شود، و قارچ ها را با سرعت بیشتری آزاد می کند. این باعث پاسخ های متابولیک خاصی می شود که اشتها را کاهش می دهد.


گریپ فروت

 

فعال تر از سیب و پرتقال !این میوه از مرکبات و حاوی نایروگنین، یک نوع آنتی اکسیدان است که به حفظ قند خون فرد و به بهبود سوختن کالری کمک می کند.

رژیم غذایی مناسب برای بیماران دیابتی


ماست

 

با توجه به مطالعه انجام و منتشر شده در مجله انجمن پزشکی آمریکا، افرادی که مصرف ماست خود را بالا می برند - خوردن حداقل یک وعده در روز - تقریبا هر چهار سال 2 کیلو از وزن خود کاسته اند؛ این مطالعه روی نزدیک به 120،000 افراد بزرگسال و سالم  برای دو دهه انجام شد.

یک رژیم غذایی ساده برای لاغری سریع شکم

 

برای دریافت رژیم آنلاین شفاجو کلیک کنید.

منبع: NetDoctor
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید