preloader

لابیاپلاستی با لیزر


لابیاپلاستی با لیزر
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10208 اشتراک گذاری :

درواقع، این عمل جراحی برای زیبایی ناحیه تناسلی در بانوان است که علاوه‌بر زیبا نمودن و رفع عیوب ظاهری در برخی موارد می‌تواند به‌منزله درمان و رفع مشکلات موجود در فرد باشد.

 عمل لابیاپلاستی که بیشتر روی لب‌های کوچک و بزرگ آلت تناسلی، کلیتوریس و پوست روی آن انجام می‌گیرد در سال‌های اخیر جزو عمل‌های پرطرفدار نزد بانوان بوده است که البته بیشتر روی لب‌های کوچک انجام می‌پذیرد و با نام لابیاپلاستی شناخته می‌شود. از اهداف اصلی این عمل جوانسازی واژن میباشد و با برطرف‌کردن مشکلات موجود آن را شاداب و جوان می‌کند.

لب‌های کوچک در بیشتر موارد توسط لب‌های بزرگ اندام تناسلی پوشانده می‌شود و بسته به عوامل مختلفی چون ژنتیک، نژاد، زایمان، چاقی و لاغری زیاد، افزایش سن و... از فرم طبیعی خارج شده و یا دچار تغییراتی چون بزرگی می‌شود. 

در برخی موارد هم به دلیل تحریک‌های شخصی در این ناحیه تغییر فرم ایجاد می‌شود.

 

 در چه مواردی باید عمل لابیاپلاستی انجام داد؟

حال به بررسی عوامل و دلایلی می‌پردازیم که انجام این عمل را اجتناب‌ناپذیر می‌کند.

زمانی انجام این عمل توسط پزشک به شخص توصیه می‌شود که بلند‌ترین قسمت لب‌های کوچک بیش از ۳ الی ۵ سانتیمتر باشد. در این حالت است که فرد دچار مشکلاتی خواهد شد.

 این ضایعه سبب می‌شود که در هنگام پوشیدن لباس‌های تنگ و تحرکات ورزشی، این نواحی دچار فشار شده و زمینه‌ساز عرقکردن بیش از حد، خارش، درد، سوزش و تحریک شود که برای افراد خوشایند نخواهد بود. 

در برخی موارد هم این عارضه در روابط جنسی تأثیر ناخوشایند از خود به‌جای می‌گذارد. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که انجام این عمل صرفاً برای رفع مشکلات پزشکی نبوده و جنبه زیبایی هم دارد و شخص زمانی که از فرم آلت تناسلی خود رضایت نداشته باشد مبادرت به انجام این عمل می‌کند و ضمن تغییر به فرم دلخواه، این کار باعث جوانسازی واژن و بهبود عملکرد جنسی نیز می‌شود. 

ازآنجاکه این ناحیه از بدن بانوان دارای شکل، طول، ضخامت، رنگ و…  متفاوتی است انجام این عمل بستگی به نظر پزشک دارد و تصمیم نهایی توسط او گرفته می‌شود که این عمل با چه مختصاتی برای چه فردی مناسب است.

البته باید به این نکته نیز توجه کند که صرفاً خواسته شخص همیشه قابلیت انجام نداشته و شرایط در هر فردی می‌تواند متفاوت باشد. با اعتماد به بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران میتوان از تجربیات وی بهره‌مند شد و بهترین عمل را با شرایطی مناسب به انجام رسانید.

چه روش‌هایی برای عمل لابیاپلاستی وجود دارد؟

 در عمل جراحی لابیاپلاستی فرد بیهوش شده و طی یک عمل ۴۵ تا یک ساعته مشخص در صورت نداشتن مشکل خاص می‌تواند بعد از ۵ الی ۶ ساعت به منزل مراجعه کند که با روش لیزر عمل با سهولت بیشتری انجام پذیرفته خواهد شد. در ادامه با روشی مطمئن و کم‌خطر‌تر آشنا خواهیم شد.

 

 انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر و ار اف روشی نوین

با پیشرفت تکنولوژی و ایجاد روش‌های جدید، عمل به صورت‌های مدرنی انجام می‌پذیرد که به دلیل داشتن مزیت‌های چشمگیر مورد توجه قرار گرفته است. 

 بهترین دلیل انجام این عمل با روش فوق این است که به‌صورت سرپایی و بدون بیهوشی عمومی در مطب قابل انجام است و خطرات کمتری دارد، زیرا در این روش عمل به‌صورت تهاجمی انجام نمی‌پذیرد. خیلی از افرادی که ترس از بیهوش‌شدن دارند می‌توانند به‌راحتی این روش را انتخاب کرده و با بی‌حسی موضعی مبادرت به انجام این عمل نمایند.

 از مزیت‌های دیگر عمل لابیاپلاستی با لیزر کمتربودن بخیه و راحت‌تر انجام‌شدن آن است.

انجام این عمل با روش لیزر باعث می‌شود خطرات خونریزی و ایجاد هماتوم بسیار کاهش یابد، به همین دلیل طرفداران زیادی پیدا کرده است.

 توجه کنید که داشتن دستگاه استاندارد و پزشکی متبحر در زمینه انجام عمل بسیار حائزاهمیت است. پس با مراجعه به بهترین جراح لابیاپلاستی با اطمینان‌خاطر از این عمل زیبایی بهره‌مند شوید.

ازآنجاکه این عمل اگر توسط متخصص متبحر انجام نگردد عوارضی را بر روی شخص باقی خواهد گذاشت، دقت در انتخاب پزشک حاذق در این زمینه امری اجتناب‌ناپذیر است.

 

آیا عمل لابیاپلاستی عوارض دارد؟

 بعضی افراد تمایل به عمل با حالت دلخواه و مد نظر خود دارند. افرادی که تمایل به کوچک‌بودن زیاد این ناحیه دارند ممکن است باعث ایجاد لطمه به کلیتوریس و ناحیه ورودی واژن شوند.

 پس از مشورت با پزشک سعی کنید بهترین روش را انتخاب کنید و به مقدار زیاد لب‌ها را کوچک نکرده تا دچار عوارض و آسیب نشوید.

 در غیر این صورت و کمک از پزشک حاذق هیچ‌گونه عوارضی برای شخص به‌وجود نخواهد آمد و اندام جنسی دستخوش تغییرات خطرگونه نخواهد شد.

در بسیاری از موارد انجام این عمل سبب به‌وجودآمدن حس اعتماد‌به‌نفس و رضایت از خود می‌شود که اثر روانی این امر میل جنسی را افزایش داده و ارگاسمی سریع‌تر و لذت‌بخش‌تر را به‌همراه خواهد داشت.

 

توجه به نکات قبل از عمل لابیاپلاستی

 انجام مشاوره و آزمایشاتی مانند آزمایش خون قبل از مبادرت به عمل ضروری است.

 تست پاپ اسمیر برای بانوان الزامیست، ولی دختران باکره نیازی به انجام این تست نخواهند داشت.

 قبل از عمل دقت شود که شخص نباید پریود و یا دچار عفونت، زگیل، تبخال تناسلی و خونریزی غیرطبیعی باشد. در صورت مرتفع‌شدن این مشکلات فرد می‌تواند برای انجام این عمل مهیا شود.

 

 رعایت نکات بعد از عمل لابیاپلاستی

در صورت انجام عمل لابیاپلاستی به‌صورت سنتی، فرد اگر مشکل خاصی نداشته باشد می‌تواند 5 یا 6 ساعت بعد از انجام عمل ترخیص گردد و به منزل برود.

استفاده از کمپرس آب سرد و یخ به مدت ۴۸ ساعت بعد از عمل در فاصله‌های زمانی کوتاه ضروریست.

بهتر است تا دو ماه از انجام رابطه جنسی پرهیز شود و طی این مدت از انجام فعالیت‌های ورزشی و شنا در استخر‌ها هم اجتناب شود.

اگر در این عمل از روش لابیاپلاستی با لیزر استفاده شود، عوارضی بسیار کم خواهد داشت. شما بعد از 1 ماه می‌توانید به فعالیت جنسی، ورزش و شنا در محیط‌هایی مثل استخرها بپردازید و زودتر بهبود خواهید یافت. در این روش نیز کمپرس آب سرد تا ۴۸ ساعت بعد از عمل فراموش نگردد.

 در کلینیک دکتر سونیا کاظم‌زاده عمل لابیاپلاستی با لیزر را به بهترین نحو تجربه کنید. تبحر، تخصص و استفاده از دستگاه‌های به‌روز و مدرن عملی رضایت‌بخش را به شما هدیه خواهد داد. 

 برای مشاوره و هماهنگی بیشتر به‌منظور انجام عمل لابیاپلاستی با شماره‌های 02122039952 - 02122056809 و یا 09201087088 در تماس باشید.

 

منبع: شفاجو
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید