preloader

مقایسه بهترین برندهای دستگاه هایفو صورت


مقایسه بهترین برندهای دستگاه هایفو صورت
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10134 اشتراک گذاری :

برند و دستگاه های مختلفی برای جوانسازی پوست صورت وجود دارد انتخاب آن ممکن است کمی سخت و زمانبر باشد و نیاز است برند های مختلف هایفو را بررسی نماییم تا دستگاهی با کیفیت را انتخاب کنیم. دستگاه هایفو صورت که به نام سونوگرافی متمرکز با شدت بالا نیز شناخته می شود، یک روش درمانی غیرجراحی و غیر تهاجمی است که با استفاده از انرژی اولتراسوند پوست را سفت و بلند می کند. استفاده از دستگاه هایفو صورت این یک روش ایمن و موثر برای سفت کردن پوست صورت است.

روش درمانی هایفو دارای مزایای زیادی نسبت به روش های سنتی بهبود صورت است:

  • بدون درد
  • برش صفر و جای زخم
  • زمان بهبودی سریع
  • هزینه آن نیز بسیار کمتر است.

مسلما، هایفو صورت وسیله ای محبوب برای بهتر به نظر رسیدن است. جای تعجب نیست که تعداد زیادی کلینیک وجود دارد که خدماتی را ارائه می دهند که ادعا می کنند می توانند ظاهر شما را بهتر کنند.

چرا انتخاب دستگاه هایفو مناسب مهم است ؟

قبل از شروع درمان هایفو حتما یک ارزیابی حرفه ای داشته باشید. این به این دلیل است که یک ارزیابی حرفه ای و عینی از یک متخصص به شما کمک می کند تا بهترین شکل درمان را با استفاده از دستگاه هایفو مناسب که برای شما مناسب است، کشف کنید.

فناوری اولتراسوند کاملاً ایمن است و دهه ها است که در پزشکی استفاده می شود. این کار با انقباض و کوتاه کردن فیبرهای عضلانی عمل می کند، بنابراین باعث ایجاد اثر لیفت و سفت می شود که باعث می شود پوست بهتر به نظر برسد.

لیفتینگ، سفت کردن، و آب شدن چربی ها فرآیندهای طبیعی هستند که منجر به لاغرتر شدن صورت، کاهش خط پنجه و سفت شدن صورت می شود.

زمانی که در نهایت تصمیم به انجام درمان گرفتید، می‌توانید بهترین دستگاه هایفو برای استفاده را انتخاب کنید. بیایید به برخی از رایج ترین دستگاه های HIFU در ایران نگاه کنیم.

دستگاه هایفو 4D و 7D

دستگاه هایفو صورت شرکت ایرانی آرنا گستر یکی از باکیفیت ترین محصولاتی است که در ایران توسط کلینیک ها مورد استفاده قرار میگیرد و تمامی پزشکان از استفاده این دستگاه بسیار راضی بوده اند و تجربه بسیار خوبی را در استفاده دستگاه هایفو صورت به دست آورده اند.

از مزیت های دستگاه هایفو صورت 4D و 7D  به موارد زیر میتوان اشاره کرد:

  • تنگ کردن واژن
  • بالا کشیدن ابروها
  • رفع افتادگی پلک
  • رفع چین و چروک اطراف چشم
  • درمان تیرگی و سیاهی دور چشم
  • لیفت گونه ها
  • لیفت چانه
  • رفع خط خنده
  • از بین بردن خط اخم
  • رفع غبغب
  • لیفت صورت
  • لیفت گردن
  • لیفت پیشانی
  • درمان منافذ باز پوست
  • زاویه دار کردن فک و مشخص شدن آن

قیمت دستگاه هایفو صورت این شرکت دربازه 2000 تا 3000 هزار دلار است. برای اطلاع دقیق از قیمت دستگاه هایفو به وبسایت این شرکت مراجعه کنید.

دستگاه هایفو اولترا

این دستگاه اصالتاً از ایالات متحده، که به نام Ulthera تنها دستگاه مبتنی بر انرژی است که مجوز FDA (سازمان غذا و دارو) را برای نشانه های لیفت زیبایی غیر تهاجمی دریافت می کند. این بدان معنی است که برای تجسم لایه های پوستی و زیر پوستی بافت در طول روش درمانی طراحی شده است.

همچنین این اولین دستگاه زیبایی شناسی است که تصویربرداری اولتراسوند را با انرژی اولتراسوند متمرکز برای لیفتینگ پوست غیرتهاجمی ترکیب می کند. هرچند این تنها اولین مورد نیست و دستگاه هایفو 4D و  7Dهمچنین اولین و تنها روش غیرجراحی برای تمرکز انرژی در سطوح تجویز شده است.

دستگاه Ulthera لیفت قابل توجه بافت پوست را تسهیل می کند در حالی که لایه های بالایی (اپیدرم) را کاملاً دست نخورده باقی می گذارد. مشتریانی که این دستگاه را انتخاب کردند متوجه سفت شدن ناحیه کلی صورت، گردن، گونه‌ها و در امتداد خط فک شدند. آنها همچنین دریافتند که پوست آنها طی یک دوره 2-3 ماهه شاداب تر شد، این بهبود حداقل ده ماه طول کشید.

دستگاه هایفو Ultraformer 3

این دستگاه سونوگرافی متمرکز با شدت بالا، تکامل را به دنیای سفت کردن پوست و لیفت صورت بدون جراحی ارائه می دهد. همان روش هایی را انجام می دهد که یک جراح زیبایی انجام می دهد. تنها تفاوت این است که این روش ها را بدون چاقوی جراحی انجام می دهد. بنابراین نیاز به خرابی و خرابی های مرتبط را از بین می برد.

مراحل درمان با Ultraformer III بین 30 تا 60 دقیقه طول میکشد. اگرچه ممکن است قرمزی خفیفی وجود داشته باشد. Ultraformer III بر روی Fascia عضلانی (SMAS) کار می کند، جایی که جراحان هنگام کار بر روی لیفت صورت و گردن روی آن تمرکز می کنند.

Ultraformer 3 از فناوری اولتراسوند برای تابش انرژی به لایه SMAS استفاده می کند تا پوست را سفت، بلند و حجیم کند. نتایج بلافاصله مشاهده می شود و این پیشرفت ها تا 9 ماه ادامه دارد. کارتریج‌های چند عمقی (چهار) وجود دارند که مستقیماً انرژی اولتراسوند را به لایه‌های مختلف صورت منتقل می‌کنند تا باعث تجدید کلاژن برای پوستی سفت‌تر و جوان‌تر شوند.

فناوری MMFU (اولتراسوند متمرکز میکرو ماکرو) توزیع برابر انرژی اولتراسوند را به بافت زیر جلدی منتقل می کند و اولتراسوند متمرکز با شدت بالا را در دمای 65 تا 75 درجه سانتی گراد اعمال می کند. این باعث ریز انعقاد و کاهش میکرو چربی زیر پوست می شود. این تغییرات سپس لیفت صورت مورد نظر را ایجاد می کند.

بهترین دستگاه هایفو صورت

اگر بر اساس تجربه مشتریان بخواهیم تصمیم بگیرم که کدام دستگاه هایفو برتری بیشتری دارد، دستگاه هایفو 4D و 7D جز پرفروش ترین محصولات جوانسازی در دنیا است. همچنین این دستگاه در ایران در حال حاظر بفروش میرسد و می‌تواند این دستگاه را از شرکت آرنا گستر که نمایندگی اصلی فروش هایفو است این محصول را خریداری کنید.

منبع: شفاجو
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید