preloader

بهترین یونیت دندانپزشکی موجود در ایران کدام است؟


بهترین یونیت دندانپزشکی موجود در ایران کدام است؟
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10126 اشتراک گذاری :

یونیت های دندانپزشکی یکی از مهمترین تجهیزات دندانپزشکی در هر مطب دندان پزشکی می باشند. بهترین یونیت دندانپزشکی موجود در ایران بر اساس نوع طراحی، سیستم کنترل، سیستم اجرای چند منظوره و اتوماتیک و ... دسته بندی می شود. محصول می بایست از نظر کیفیت ظاهری نیز تایید شده باشد. از سوی دیگر نیاز است که استاندارد به کار برده برای دستگاه نیز قابل قبول باشد. 

بهترین یونیت دندانپزشکی موجود در ایران در سال 1401

از آنجایی که در سال 1401 لیستی از بهترین یونیت دندانپزشکی موجود در ایران به دستمان رسیده است سعی داریم در این خصوص اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.

یونیت دندانپزشکی زیگر v1000

یونیت دندانپزشکی زیگر از دسته یونیت های پرطرفدار محسوب می شود که نوع v1000 آن بیشترین فروش را دارد. برای این یونیت از سیستم کنترل چند منظوره استفاده شده است به طوری که کنترل صندلی به راحتی صورت می گیرد. همینطور نوع چراغ آن نیز متفاوت طراحی شده است.

قفل بازو و قفل نگهدارنده نیز برای این دستگاه وجود دارد. این یونیت مجهز به حافظه صندلی قابل تنظیم است. برای این دستگاه سیستم سنسور زاویه بدون خرابی در نظر گرفته شده است. چرخش 90 درجه باکس یونیت سبب می شود تا کار با آن آسانتر باشد. پدال پا دستگاه در دو سبک اهرمی و پدالی طراحی شده است.

این یونیت در 12 رنگ عرضه می شود. از موتور 24 ولت برای آن استفاده شده است و کاملاً بی صدا است. جک گازی آن نیز 2500 نیوتن است. این یونیت نیازی به متصل کردن به زمین به همراه پیچ و مهره ندارد. زیگر در مدل های u100 و s30 نیز عرضه می شود که از نظر طراحی با هم متفاوت هستند.

 

یونیت زیگر مدل s30

یونیت زیگر مدل s30 از دیگر یونیا های پرفروش محسوب می شود. این دستگاه دارای پنل لمسی حرارتی است. بدنه دستگاه به صورت کاملاً آلومینیومی طراحی شده است. دستگاه دارای باکس متصل به زمین دارد. کنترل صندلی از سه جهت صورت می گیرد و ساختار حرفه ای دارد.

از سوی دیگر این دستگاه دارای قفل بادی بازو و قفل نگهدارنده بوده و سینی ابزار نیز برای آن در نظر گرفته می شود. پدال پا در دو سبک اهرمی و پدالی برای این محصول قابل ارائه است. موتور دانمارکی 24 ولت بی صدا به همراه جک گازی کمکی برای دستگاه تعبیه شده است.

دستگاه دارای ساکشن آبی و هوایی بوده که به همراه فیلتر ارائه می شود. این دستگاه قابلیت نصب ساکشن جراحی را دارد. این دستگاه دارای پوار 180 درجه بوده که به پزشک کمک می کند تا کاربری راحتی با دستگاه داشته باشد.

سینی آن مقاومت بالایی در برابر ضربه و تغییر رنگ دارد و این موضوع یکی از ویژگی های مهم این یونیت دندانپزشکی محسوب می شود. پنل پزشک و دستیار برای این یونیت به شکل جداگانه در نظر گرفته شده است که ساختار بهتری ایجاد می کند.

ساکشن هوایی که برای این دستگاه در نظر گرفته می شود بسیار قوی بوده و به طور کلی دارای سیستم صندلی متحرک مخصوص است. این یونیت در حالت های مختلف طراحی شده است و برای بزرگسالان و اطفال تنظیمات ویژه ای دارد. همینطور صندلی یونیت برای افرادی که معلولیت جسمی دارند نیز به درستی طراحی شده است.

یونیت زیگر u100

در بین انواع بهترین یونیت دندانپزشکی موجود در ایران می توان گفت که یونیت زیگر u100 ساخت چین از نظر هزینه مناسب تر است. البته این یونیت نیز دارای سیستم 5 شیلنگه بوده و از توربین مخصوصی برای آن استفاده شده است. این دستگاه دارای سیستم کنترل صندلی از سه مکان بوده و قفل مخصوص بازو برای آن طراحی شده است.

یونیت U100 دارای سینی ابزار مخصوص، صفحه نگاتسکوپ نیز می باشد. این دستگاه دارای قفل بادی بازو و قفل نگهدارنده بوده و حافظه لیوان نیز برای آن به درستی طراحی شده است.

پرفروش ترین و بهترین یونیت دندانپزشکی موجود در ایران

یونیت دندانپزشکی بست یکی از محصولات پرفروش در ایران و از بهترین یونیت دندانپزشکی موجود در ایران محسوب می شود. یکی از ویژگی های جالب این یونیت سیستم حذف صدا است که برای کل قسمت های مختلف یونیت در نظر گرفته شده است. دستگاه دارای تایمر مخصوص لیوان پرکن بوده و از کاسه کراشوار سرامیکی نیز برای آن استفاده شده است.

از سوی دیگر دستگاه دارای چراغ نور سرد به همراه یک سری سنسور مخصوص است. برای این یونیت شرایط نصب جرم گیر و دوربین مانیتور و سیستم فایبراپتیک وجود دارد. برای یونیت بست، سیستم کنترل کامل در نظر گرفته شده است که توسط تابلت و دستیار و پدال پا اجرا می شود.

این دستگاه قابلیت لایت کیور و جرمگیر را دارد. دوربین مانیتور یونیت نیز دقیق و اصولی طراحی شده است. موتور صندلی به صورت 24 ولت بوده و بی صدا است. موتور این دستگاه مربوط به کشور دانمارک است.

یونیت دندانپزشکی بیوتی نیز در لیست بهترین یونیت دندانپزشکی موجود در ایران قرار گرفته است. البته این دستگاه در گذشته بسیار مورد استفاده قرار می گرفت. یونیت بیوتی دارای موتور صندلی 24 ولت دانمارکی بی صدا است.

 قدرت 8000 نیوتن برای این دستگاه ارزیابی شده است. این یونیت شامل جک گازی کمکی مخصوص 2500 نیوتن و مجهز به چراغ هالوژن بیوتی است. برای این دستگاه شرایط نصب لایت کیور نیز مدنظر است. همینطور سیستم فایبراپتیک نیز اجرا شده است.

روی تابلت این دستگاه جرم گیر اجرا شده است. شیلنگ دستگاه از پایین اجرا شده است. این یونیت دارای پدال چند منظوره برای کنترل صندلی است و همینطور قابلیت تنظیم سرعت نیز برای آن وجود دارد.

یونیت دندانپزشکی ایلیا

از بهترین یونیت دندانپزشکی موجود در ایران با قیمت مناسب می توان به مدل ایلیا اشاره کرد. در این یونیت از سیستم برقی دستی (manual) استفاده شده است. همینطور دارای سیستم شلنگ از پایین است. موتور 24 ولت برای آن طراحی شده است. چراغ هالوژن نیز برای این دستگاه وجود دارد.

این یونیت دارای مخزن آب اضطراری، دستگاه ساکشن آبی و همینطور کاسه کراشوار سرامیکی نیز می باشد. زاویه چرخش 90 درجه نیز برای این کاسه دیده می شود. زیر سری یونیت قابلیت تنظیم دارد. دستگاه دارای صندلی متحرک بوده و از نظر جابجایی مشکلی ایجاد نمی کند.

هوشمندانه خرید کنید!

شرکت فیروز دنتال به عنوان اولین و بهترین تولید کننده انواع تجهیزات دندانپزشکی از جمله یونیت دندانپزشکی و اتوکلاو دندانپزشکی است. در این سایت توضیحات لازم برای هر محصول به همراه تصویر اعلام شده است. کاربران به سادگی می توانند به دسته بندی مورد نظر خود مراجعه کنند و بهترین یونیت دندانپزشکی موجود در ایران را مورد بررسی قرار دهند. این سایت در خصوص سایر تجهیزات دندانپزشکی همچون اینسترومنت، توربین دندانپزشکی و قطعات نیز به خوبی عمل کرده است. 

جمع بندی

اگر به دنبال بهترین یونیت دندانپزشکی موجود در ایران هستید مدل های مختلف یونیت زیگر و همینطور برندهای بست، بیوتی، فیروز دنتال، پارس دنتال گزینه های مناسبی خواهند بود. این محصولات دارای سیستم اجرایی استاندارد و تست شده هستند و از نظر عملکرد نیز شرایط خوبی دارند.

 شیک طب نیز از برندهای مشهور مورد استفاده در ایران است که به نسبت محصولات خارجی قیمت مناسب تری دارد و میتواند انتخاب خوبی محسوب شود. یونیت های دندانپزشکی هر یک بر اساس سبک و مدلی که دارند دسته بندی خاص خود را خواهند داشت. در خرید این محصول می بایست در ابتدا نیاز خود را بسنجید.

منبع: شفاجو
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید