preloader

خرید خودپرداز شخصی مناسب برای فضاهای کلینیکی و درمانگاهی


خرید خودپرداز شخصی مناسب برای فضاهای کلینیکی و درمانگاهی
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10113 اشتراک گذاری :

وجود دستگاه خودپرداز باعث افزایش رفاه عمومی در مکان‌های مختلف می‌شود. امروزه بسیاری از دادوستدهای مالی کارت به کارت و دریافت پول نقد و... توسط همین دستگاه انجام می‌شود.

مکان‌های کلینیکی و درمانگاهی حتی مطب های خصوصی یکی از مهم‌ترین فضاهایی هستند که به این دستگاه نیاز دارند. در چنین شرایطی می‌توان بعد از خرید خودپرداز شخصی نسبت به نصب آن اقدام نمود. در این حالت مراجعین به مراکز درمانی نیاز خود را به آسانی تامین می‌کنند.

https://lh6.googleusercontent.com/I4wKnzsl6qvC2Tkh2Bwc6KFf0u11n486Dqx55rYeE7lk_moQnsMHUXS-YZ7cUn6Q3gNyQ7x-0f-TMkzoFn_Fcu4Kb-CMK84t55rSS3pj4ExtuSGDttrEVzoSGSpT2XWN5YkgA_42FYkVPW71f2IJ0RNqtmrwVLpGidwzzUD-jHI-J9fJ4cI4268N2QrOUxLagzhi0TPIGw

 

مزایای خرید خودپرداز شخصی برای کلینیک‌ها

تا پایان سال ۱۳۹۵ فقط بانک‌ها مالکیت این دستگاه‌ها را داشتند. در حال حاضر تمامی افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند خرید خودپرداز شخصی را انجام داده و از این طریق درآمدزایی کنند.

 کلینیک‌ها و درمانگاه‌ها هرروزه محل مراجعه‌ ده‌ها نفر است. هرچقدر که یک محیط شلوغ‌تر باشد، دستگاه خودپرداز نیز بیشتر کار می‌کند. درمانگاه‌ها از این نظر گزینه مناسبی به نظر می‌رسند. بسیاری از بیماران و همراهان آن‌ها نیاز به خدمات مالی همچون برداشت پول و انتقال وجه دارند.

اگر یک خودپرداز در نزدیکی این افراد باشد، به‌راحتی می‌توانند به کارهای خود برسند. از طرفی این شرایط فرصت درآمدزایی خوبی را نیز برای شما فراهم می‌کند که باید به آن توجه جدی داشته باشید.

شما با تهیه این دستگاه و نصب آن در کلینیک‌ها به‌طور روزانه درآمد خواهید داشت. حدود ۶۰ درصد از کارمزدهای مربوط به تراکنش‌ها به حساب دارنده خودپرداز می‌رود. خوشبختانه خرید خودپرداز خارج از بانک بسیار آسان شده است و هرکس می‌تواند با خرید عابربانک سالنی به درآمد خوبی دست پیدا کند.

https://lh6.googleusercontent.com/J1RHRLmwHNAqANylfgIlzieW0qaZQJiY8jlQgat7xp4VZReKCSE8KtQqT3dZ87Wcwc7iK2VhldvGKJ8_QkRpxgNJPxbOX9mJRGL8E0nowxLswwgPnkVJwdpzwmn8N8Ay4b2NS-hgCQ_bdqKq9sNuz_DUINPfHQ9Rue8149sslTDZOa2JgXaoz6triXtODiChrsxdErLP-Q

سود خودپرداز در کلینیک و درمانگاه چقدر است؟

زمانی که می‌خواهید سرمایه‌گذاری کنید، بدون شک باید شرایط سودآوری آن را به‌درستی بسنجید. میزان سود باید به قدری باشد که انگیزه خرید خودپرداز خارج از بانک را برای شما به وجود بیاورد.

سود شما به تعداد مراجعاتی که به دستگاه می‌شود، بستگی دارد. همچنین درصد مربوط به سود نیز با توجه به نوع بانک متفاوت خواهد بود. با این حال اکثر بانک‌ها حدود ۶۰ درصد از کارمزد را به مالک دستگاه می‌دهند.

برای مثال: اگر کسی از دستگاه خودپرداز شخصی ۲۰۰ هزار تومان برداشت کند، مبلغ ۱۴۰۰ تومان به عنوان سود مالک دستگاه محاسبه می‌شود. البته این کارمزد فقط مربوط به برداشت حساب بوده و سایر موارد، قانون مربوط به خود را دارد.

حال تصور کنید که بعد از خرید خودپرداز چند ده نفر به‌صورت روزانه در درمانگاه یا کلینیک از دستگاه استفاده کنند. در این حالت قطعا مقدار سودتان نیز به‌صورت صعودی افزایش پیدا می‌کند.

نحوه سوددهی خودپرداز برای دریافت موجودی برابر با ۱۰۰ تومان است. همچنین تمامی کسانی که با این دستگاه شارژ تلفن همراه خود را انجام می‌دهند، ۱۵۰ تومان کارمزد به مالک دستگاه خودپرداز شخصی پرداخت می‌کنند.

 

مشخصات خودپرداز باکیفیت برای نصب در کلینیک

چنانچه می‌خواهید با خرید خودپرداز امکان درآمدزایی خود را فراهم کنید، حتما به کیفیت دستگاه خریداری شده دقت بالایی داشته باشید. هرروزه افراد زیادی از دستگاه در محیط‌های درمانی بهره می‌برند.

به همین علت هرگونه خطای برنامه‌نویسی یا باگ در دستگاه می‌تواند آن را با مشکل مواجه کند. چنانچه دستگاه مکررا دچار این مسئله شود، مردم نیز کمتر از آن‌ استفاده می‌کنند. یک دستگاه باکیفیت رابط کاربری آسانی دارد. در واقع هر کس با هر سطح دانش و سوادی باید قابلیت استفاده کردن از این دستگاه را داشته باشد.

ویژگی مهم دیگری که باید در خرید عابربانک سالنی لحاظ شود، داشتن پشتیبانی فوری است. این احتمال وجود دارد که در برخی از مواقع دستگاه با اختلال روبه‌رو شود. دسترسی سریع به پشتیبانی باعث می‌شود تا این مسئله در سریع‌ترین زمان حل شود. بروز بودن سخت‌افزار و نرم‌افزار از دیگر مواردی است که باید در خرید خودپرداز خارج از بانک به آن توجه کرد.

 

شرایط محل نصب دستگاه خودپرداز در اماکن درمانی

یکی از سوالاتی که درباره خرید خودپرداز زیاد مطرح می‌شود، مربوط به شرایط مکانی نصب آن در کلینیک‌ها است. در حالت کلی محدودیت مکانی خاصی برای این موضوع در نظر گرفته نشده است.

 البته باید محل انتخابی در جایی باشد که امنیت دستگاه را به‌طور ویژه تامین کند. برای تامین امنیت بیشتر حتما باید دستگاه در جایی باشد که از دو طرف دوربین بر روی آن قرار بگیرد. همچنین یک دوربین دیگر نیز در پشت دستگاه باید وجود داشته باشد. البته این شرایط بیشتر برای شهرهای کوچک در نظر گرفته می‌شود.

در هنگام انتخاب مکان دستگاه سعی کنید که محل پررفت‌وآمد را انتخاب کنید. به‌طورقطع هرچقدر که دستگاه دید بیشتری داشته باشد، افراد بیشتری از آن استفاده می‌کنند. خرید عابربانک سالنی و نصب آن در یک مکان مناسب می‌تواند سود بسیار خوبی را برای شما ایجاد کند؛ پس از این فرصت به سود خود استفاده کنید.

 

مدارک لازم برای خرید و راه‌اندازی خودپرداز

خوشبختانه بانک مرکزی قوانین سخت‌گیرانه‌ای را در این مورد وضع نکرده است و به‌راحتی می‌توانید با آماده‌سازی مدارک خرید، نصب آن را انجام دهید.

مدارک هویتی شامل کارت ملی و شناسنامه اولیه‌های مورد نیاز شما هستند که باید آن‌ها را آماده کنید. همچنین باید مدارک مربوط به مکان نیز ارائه شود. چنانچه مالک هستید باید سند را ارائه کرده و در صورت مستاجر بودن باید اجاره‌نامه را تحویل دهید.

همچنین باید مالکیت یک برگ چک ضمانتی متعلق به خریدار دستگاه باشد. این چک به عنوان امانت و تضمین در نزد بانک باقی می‌ماند.

در نهایت باید گواهی امضا را نیز به بانک تحویل دهید که یک مدرک بسیار مهم محسوب می‌شود. برای اینکه کارتان سریع‌تر انجام شود، قبل از خرید دستگاه برای آماده‌سازی این موارد اقدام کنید.

خوشبختانه لیست دستگاه‌های خودپرداز توسط فروشنده معتبر عرضه می‌شود تا با بررسی دقیق آن‌ها بهترین مورد را برای خود انتخاب کنید.

 

تفاوت دستگاه خودپرداز رایگان و شخصی

در حال حاضر دریافت و نصب این دستگاه‌ها به دو شکل امکان‌پذیر است. در حالت اول دستگاه به‌صورت رایگان در درمانگاه یا کلینیک نصب می‌گردد. در این حالت بانک خودپرداز خود را در مکان مدنظر شما مستقر کرده و بخشی از کارمزد را به شما می‌دهد.

 نکته مهم این است که مقدار این کارمزد در حالت رایگان بسیار کمتر است. اکثر بانک‌ها در این مواقع حدود ۳۰ درصد کارمزد را در نظر می‌گیرند. روش دوم این است که برای خرید اقدام کنید.

در این حالت خرید خودپرداز خارج از بانک را انجام داده و آن را در مکان موردنظر نصب می‌کنید. میزان سود در این وضعیت برابر با ۶۰ درصد خواهد بود. بهترین گزینه پیش رو خرید عابربانک سالنی است؛ زیرا می‌تواند سود بیشتری را به ارمغان بیاورد.

https://lh5.googleusercontent.com/Jc7XiifTKTstCoNFCQczvO89Gi33VFa_uKEhi6KoOZeudkAMZhl-XvkHxJRimsT0-VfPPwHYGbBBW0D8WpBMkQw3LXsRnna7oDbhFSfkfYgYvjmCq5xixtnmZ7DlHivc9mIMI9_bZJMrkjGobizBkFDbMvwEBdiPpyWqSTRJb1hWRqyaX5J1vC7UYFZIL4gSLwJe7F1ziA

 

خرید دستگاه خودپرداز شخصی از شرکت تهران خودپرداز

خرید خودپرداز و نصب آن در مکان‌های مختلف یک راه کسب درآمد مناسب است که می‌تواند به‌طور دائمی برای شما سودآوری داشته باشد. به همین علت اگر شرایط مکانی مناسبی دارید، حتما برای خرید این دستگاه و کسب سود از این طریق اقدام کنید. شرکت تهران خودپرداز شرایط ویژه‌ای را برای فروش این تجهیزات به وجود آورده است. متقاضیان می‌توانند انواع مختلف دستگاه‌ها را مشاهده کرده و از بین آن‌ها بهترین گزینه را انتخاب کنند.

نکته مثبت این است که در این زمینه تنوع قیمتی بالایی وجود دارد. همچنین شرکت تهران خودپرداز سایر دستگاه‌های مالی همچون کارت‌خوان و کش لس را نیز ارائه می‌دهد که در صورت نیاز می‌توانید این موارد را نیز برای خود تهیه کنید.

 

منبع: شفاجو
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید