preloader

بهترین محصول مراقبت از مو


بهترین محصول مراقبت از مو
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10095 اشتراک گذاری :

آیا جدیدا دچار ریزش مو شده‌اید؟ آیا شما هم نمی‌دانید چه روش‌های برای مراقبت از مو وجود دارد؟ در این مقاله قرار است بصورت کامل روش‌ها و محصولات مناسب مراقبت از مو را برای شما شرح دهیم. در این مطلب، شفاجو، علت ریزش و ضعیف شدن مو را از کارشناسان سایت آمیلی جویا شده است

روش‌های خانگی برای مراقبت از مو

ریزش مو، خرابی موها، شکننده شدن موهای سر و همچنین کاهش رشد موها و خالی شدن سر، جزو عواملی هستند که بر اعتماد بنفس و زیبایی ظاهری شما تاثیر بسیار زیادی دارند. اگر به تازگی ریزش موهای شما افزایش یافته و یا به هنگام شانه کردن موهای خود، تارهای زیادی لا به لای شانه و برس می‌مانند، باید بیشتر مراقت موهای خود باشید.

چگونه از موهای خود مراقبت کنیم؟

یکی از سوالات پرتکرار از سوی آقایان و بانوان از کارشناسان آمیلی، همیشه نحوه مراقبت از مو می‌باشد. اما برای پاسخ به این سوال، ابتدا باید اطلاعات کافی در مورد نوع مو سر خود داشته باشید. بنابراین لازم است بدانیم که موی سرِ ما چرب، خشک و یا مختلط است.

آشنایی با انواع موهای سر

در ادامه می‌خواهیم بصورت کاملا تخصصی روش‌ها و معیارهای شناخت موی سر را با شما به اشتراک بگذاریم تا شما در اولین گام موهای خود را شناخته و راه مناسب برای مراقبت از مو را پیش بگیرید.

میزان چربی موهای سر

میزان چربی موی سر یکی از عوامل بسیار مهم در تعیین نحوه مراقبت و محصولاتی است که باید برای مراقبت از مو انتخاب کنیم. برای همین ابتدا ببینید موهای سر شما جزو کدام دسته از چرب، خشک و یا مختلط می‌باشند.

برای تعیین میزان چربی موی سر، تنها کافی است موهای سر خود را پس از استحمام بررسی نمایید. بعد از اینکه از حمام بیرون آمدید، باید انگشت خود را برروی سر خود به آرامی بمالید و اگر آثار چربی برروی دست شما باقی ماند، به این معنی است که موهای چرب است و نیاز است تا از محصولات متناسب با همین مدل مو استفاده کنید.

نوع ساقه مو

موهای افراد بر اساس نوع ساقه و یا به اصطلاح ظاهر مو، به سه دسته ذیل تقسیم می‌شوند؛

  1. صاف
  2. مجعد (موج‌دار)
  3. پیچ خورده (فرفری)

تعیین این مدل مو بسیار راحت است، اما شاید برخی از افراد تفاوت موهای مجعد و پیچ‌دار را به خوبی نداند. موهای صاف و مجعد در ابتدا و در سایزهای کم، تقریبا شبیه هم هستند. اما به هنگامی که موهای مجعد رشد می‌کنند، مقداری موج در طول موها ایجاد می‌شود. موهای مجعد نسبت به موهای صاف و پیچ‌دار، نیاز به مراقبت بیشتری دارند.

محصولات مراقبت از مو در منزل

یکی از روش‌های رایج برای تقویت رشد مو، کراتینه کردن موها است. برخی از افراد فکر می‌کنند نمی‌توانند از این روش در منزل استفاده کنند و حتما باید از یک فرد متخصص کمک بگیرند و یا به کلینیک‌های مخصوص مو مراجعه کنند. اما به تازگی سایت آمیلی، بعنوان مرجع محصولات مراقبتی و سلامتی، محصولی را در ایران عرضه نموده است که بدون دردسر در منزل می‌توانید موهای خود را کراتینه نمایید.

به نظر شما چرا باید موهای خود را کراتینه کنیم؟ آیا کراتینه کردن مو، به ریشه موها ضرری وارد می‌کند؟ بطور کلی کراتینه کردن مو به فرآیندی برای تقویت ساقه موها گفته می‌شود. کراتینه کردن مو به تنهایی موجب تخریب ریشه و یا ساقه موها نمی‌شود، بلکه مواد افزودنی داخل ماده کراتینه است که احتمال تخریب ریشه مو را افزایش می‌دهد.

شامپو کراتینه واشامی کاملا گیاهی بوده و هیچگونه مواد شیمیایی مضرر برای موی سر ندارد. این محصول در کشور امارات ساخته شده و بصورت کاملا اورجینال و اصل در سایت آمیلی به فروش می‌رسد. شما همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، برروی لینک ذیل کلیک کنید.

لینک: شامپو کراتینه واشامی
قرص هیرتامین، معجزه رشد مو

قطعا تاکنون نام قرص هیرتامین را شنیده‌اید. قرص هیرتامین محصولی خارجی است که برای مراقبت از مو و از ترکیب مواد معدنی و ویتامین‌های مورد نیاز موها برای رشد سریع بدست آمده است. اگر رشد موهای شما متوقف شده و یا موهای شما نیز ضعیف و یا شکننده شده‌اند، قرص هیرتامین، بهترین گزینه برای شماست تا شادابی را به موهای خود بازگردانید.

بخشی از مزیت‌های قرص هیرتامین در یک نگاه؛
  • افزایش رشد مو
  • تقویت ریشه مو
  • طول درمان بسیار کوتاه
  • پاکسازی سطح پوست سر
  • بدون هیچگونه عوارض جانبی
  • نحوه مصرف ساده و تاثیر بسیار سریع
  • تامین تمامی ویتامین‌های مورد نیاز مو

قرص هیرتامین بعنوان معجزه رشد مو شناخته می‌شود و بسیاری از مشتریان آمیلی، از این محصول کاملا راضی هستند. اما متاسفانه برخی از افراد سودجو، اقدام به عرضه محصول فیک و تقلبی نموده‌اند. بنابراین مهم است که این محصول را از چه سایت و فروشگاهی تهیه می‌کنید. شما می‌توانید این محصول را با ضمانت اصالت کالا، از طریق لینک ذیل تهیه نمایید.

لینک: قرص هیرتامین اصل
ماسک مو واشامی، فری سولفات

اگر موهای شما هم بدلیل استفاده از رنگ‌های شیمیایی ضعیف شده است و یا به تازگی دچار ریزش مو شده‌اید، بهترین گزینه برای شما، استفاده از ماسک مو واشامی است. ماسک مو واشامی، یکی از محصولات مراقبت از مو فاقد سولفات بوده و باعث سوزش و یا ریزش موهای شما نمی‌شود.

ماسک مو واشامی، در کنار حالت دادن و کراتینه موهای شما، موجب تقویت ریشه و ساقه‌ موهای شما نیز می‌شود. توصیه می‌شود برای افزایش لطافت و همچنین تقویت موهای خود، پیش از هرگونه شامپو و یا ماده کراتینه، حتما از ماسک مو واشامی استفاده کنید.

ماسک مو واشامی، کوتیکول‌های مو که وظیفه استقامت موهای شما را برعهده دارند، تقویت نموده و از ریزش مو، وز شدن و همچنین نازک شدن موهای شما، جلوگیری می‌نماید. ماسک مو واشامی، برای تمامی انواع موهای خشک، چرب و مختلط مناسب بوده و قابل استفاده است.

نحوه تهیه ماسک مو واشامی اصل

متاسفانه در سال 1400 و 1401 برخی از افراد سودجو، اقدام به عرضه محصولات تقلبی با برند اصلی واشامی نموده‌اند. بسته بندی محصولات تقلبی، تقریبا مشابه انواع اصل آن است و تشخیص آن برای مشتریان کمی دشوار است. اما با خرید ماسک مو واشامی از سایت آمیلی، شما می‌توانید علاوه بر دریافت ضمانت اصالت کالا، در صورت نارضایتی از نتیجه محصول، آن را بازگردانده و وجه خود را بصورت کامل دریافت نمایید.

برای تهیه ماسک مو واشامی اصل، تنها کافی است با پشتیبانی سایت آمیلی تماس بگیرید. کارشناسان آمیلی در کمترین زمان ممکن شما را راهنمایی نموده و به تمامی سوالات شما پاسخ خواهند داد. شماره تماس پشتیبانی آمیلی؛

۰۹۰۱۳۵۲۱۸۶۰

دریافت مشاوره رایگان

استفاده از محصولات مراقبت از مو، شاید برای شما هم ترسناک باشد. خراب شدن موها، سوختن ریشه مو و یا بهم ریختن استایل مو، نتایج استفاده از محصولات شیمیایی و تقلبی است. شما می‌توانید هم اکنون از مشاوره کاملا رایگان کارشناسان متخصص آمیلی استفاده کنید.

مشاوره تلفن از طریق تماس با شماره ذیل:

۰۹۰۱۳۵۲۱۸۶۰

 

منبع: شفاجو
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید