preloader

شیر چشمی حفظ بهداشت در فضاهای عمومی


شیر چشمی حفظ بهداشت در فضاهای عمومی
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10056 اشتراک گذاری :

 

شیرآلات چشمی، به‌عنوان یک وسیله بهداشتی و صرفه‌جویی در مصرف آب در محیط‌های عمومی کاربرد بسیاری دارد. این شیر بدون هیچ‌گونه تماس دست با اهرم و تنها به‌وسیله حسگرهای موجود که نزدیک‌شدن جسم را شناسایی می‌کند، آب جریان پیدا کرده و با دور شدن دست آب قطع می‌گردد. بعضی از حسگرهای الکتریکی هوشمند، قابل‌برنامه‌ریزی هستند. شما با انتخاب نوع مناسب شیرآلات سنسوردار و نصب صحیح آن، می‌توانید از مزایای آن بهره‌مند شوید.

کاربرد شیرآلات سنسوردار

آب، یکی از حیاتی‌ترین مایعات دنیای بشر است که باید به حفظ و نگهداری آن توجه کرد. به همین دلیل افراد برای کاهش هدر رفتن آب تدابیر بسیاری را اندیشیدند که تولید شیرآلات چشمی ، یکی از این تدابیر محسوب می‌شود. در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری، مراجعه‌کنندگان تمایل دارند تا آنجا که ممکن است، نقاط تماس با سرویس بهداشتی عمومی را کاهش دهند.

یکی از مهم‌ترین عوامل در انتقال میکروب‌ها و ویروس‌ها، استفاده از شیرهای معمولی آب در مکان‌های عمومی است که به جهت تماس دست با آن‌ها، انتقال بیماری صورت می‌گیرد. شیرآلات سنسوردار، به جهت عدم تماس دست با شیر باعث حفظ بهداشت و عدم انتقال بیماری می‌شوند. وظیفه اصلی شیرآلات هوشمند، پخش و تنظیم آب برای مصرف‌های گوناگون است. این وسیله، یکی از ابزارهای کاربردی مهم در خانه به شمار می‌رود که در آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کارایی بالا، ظاهر، مصرف کم و دوام زیاد شیرآلات چشمی از جمله مواردی است که برای مصرف‌کنندگان اهمیت بسیاری دارد. به همین دلیل، افراد بسیاری در محیط کار و مکان‌های عمومی از شیرآلات سنسوردار استفاده می‌کنند. از آنجا که شیرآلات سنسوردار با حس‌کردن دست باز و بسته می‌شوند، نقش مهمی را در صرفه‌جویی آب ایفا می‌کنند. این موضوع، تنها یکی از مزیت‌های شیرهای چشمی است. سنسور، یکی از اصلی‌ترین قطعاتی است که باعث برتری شیرآلات هوشمند نسبت به دیگر شیرها شده است.

شیرآلات چشمی

از این مدل شیرآلات به‌منظور رعایت بهداشت بیشتر در مکان‌هایی مهم نظیر: مراکز درمانی، کلینیک‌های دندانپزشکی و اتاق عمل بیمارستان‌ها استفاده می‌شود. بدیهی است برای کنترل مصرف آب در مکان‌های عمومی کاربرد بسیاری دارد و جدای از این موضوع، به جهت زیبایی و راحتی استفاده از آنها در منازل هم بسیار مورد استفاده قرار گرفته است.

مزایای خرید شیرآلات لوکس چشمی

همان گونه که اشاره کردیم این شیر مزیت‌های بسیاری را دارد که در متن ذیل به شرح آن‌ها پرداخته‌ایم:

بهداشتی بودن شیر

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های شیر هوشمند چشمی، بهداشتی بودن آن است. این مدل شیر، به صورت کامل از برخورد مواد خامی نظیر گوشت و ماهی یخ‌زده در امان است. حتماً برای شما هم اتفاق افتاده است، زمانی که این مواد را خریده‌اید، به طور ناخودآگاه موقع شستشوی آن‌ها، شیر کثیف شده است؛ اما با نصب شیرآلات هوشمند دیگر خیالتان از این موضوع راحت خواهد بود.

صرفه‌جویی در مصرف آب

اگر به دنبال محصولی هستید که بتوانید در بهینه‌سازی آب هم نقشی داشته باشید، خرید شیرآلات لوکس چشمی به‌راحتی پاسخگوی شما خواهند بود. علی‌الخصوص اگر شیر موردنظر روشویی باشد؛ چرا که در صورت بالا بودن تعداد نفرات خانواده، این شیر بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، از سرریز شدن سینک به‌خاطر بسته‌شدن آن به صورت اتوماتیک هم جلوگیری می‌نماید.

راحتی کاربری

کاربری شیرآلات اتوماتیک چشمی به جهت اتوماتیک بودن، بسیار آسان است و بهترین گزینه، برای افرادی است که در باز کردن دستی شیر ناتوان هستند.

شیرآلات اتوماتیک شودر

یکی از برندهای معروف در زمینه شیرآلات هوشمند، برند شودر است. محصولات شودر به جهت طراحی، کیفیت، ضمانت و... مورد استقبال اکثر افراد جامعه قرار گرفته است. شیرآلات لوکس شودر، قابلیت صرفه‌جویی تا 70 % مصرف آب را دارند و در کنار آن، به پرلاتور کاهنده مصرف آب هم مجهز هستند.

این شیرآلات اتوماتیک نه‌تنها شامل سنسورهای مادون‌قرمز با حساسیت بالا می‌شوند؛ بلکه حساسیت سنسور دستگاه، به طور کاملاً الکترونیکی قابل‌تنظیم است. همچنین، قابلیت تنظیم‌کردن دمای آب به‌وسیله اهرم کوچک روی شیر هوشمند امکان‌پذیر خواهد بود.

محصولات شودر علاوه بر سهولت در نصب، به صورت کامل در برابر آب و رطوبت محافظت می‌شوند و به عبارتی، عایق رطوبت هستند. طول عمر این شیرآلات لوکس در کنار طراحی خاص بدنه که رسوب‌پذیری را به شکل چشمگیری کاهش می‌دهد، از دلایل محبوبیت این برند به‌حساب می‌آید. برند شودر محصولاتی همراه با کنترل کیفیت 100% و خدمات پس از فروش را در اختیار عموم افراد جامعه قرار می‌دهد تا آن‌ها بتوانند با مناسب‌ترین هزینه، بهترین کیفیت را خریداری نمایند.

شیرآلات چشمی

نظافت شیرآلات اتوماتیک

اگرچه استفاده از شیر هوشمند، نقش بسیاری در بهداشت دست‌ها دارد؛ اما باید به تمیزکردن آن‌ها هم اهمیت دهید. شیرآلاتی که برای طولانی‌مدت تمیز نمی‌شوند، باکتری‌های محیطی و میکروب‌ها خصوصاً در محیط‌های سرویس بهداشتی، روی شیر می‌نشینند و آن‌ را آلوده می‌کنند. نظافت شیرآلات لوکس جدای از حفظ بهداشت، در درخشندگی و ظاهر آن هم اثرگذار است. این نکته را به یاد داشته باشید که استفاده از مواد شیمیایی برای نظافت شیرآلات اتوماتیک و حتی قرارگیری این مواد در کنار آن‌ها اصلاً مناسب نبوده و کارایی آن‌ها را با مشکل روبه‌رو می‌کند.

قیمت شیرآلات سنسوردار

همان گونه که همیشه مشاهده می‌کنید و با توجه به تورم در هر حوزه‌ای، قیمت‌ها به صورت روزانه در بازار متغیر هستند و نمی‌توان به طور دقیق در مورد قیمت شیرآلات هوشمند صحبت کرد. این قیمت به عوامل بسیاری نظیر: نوع، جنس، کیفیت، برند و... بستگی دارند و تنوع در هر یک از این عوامل قیمت را تا حد بسیاری تغییر می‌دهد. شما در زمان خرید این محصولات نباید به سراغ قیمت‌های بسیار پایین بروید؛ زیرا آن‌ها کیفیت جالب را ندارند و شما مجدداً باید پس از یک سال، آن را تعویض نمایید. محصولات برند شودر در کنار زیبایی، دوام و کارایی، از خدمات پس از فروش و 6 سال گارانتی برخوردار هستند.

سخن پایانی

در این مقاله، دررابطه‌با شیرآلات چشمی، کارایی و مزایای آن‌ها صحبت کردیم. همان گونه که اشاره شد این شیرها برای محیط‌های پرکاربرد همانند آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی مناسب هستند. استفاده از این شیرآلات به رعایت بهداشت تمامی افراد کمک می‌کند و از ورود میکروب و باکتری جلوگیری می‌نماید. طرح‌های مختلفی از شیرآلات اتوماتیک روشویی و شیر ظرف‌شویی با برندهای مختلفی در بازار وجود دارند. شما می‌توانید با پرداخت مناسب ترین قیمت شیرآلات ، باکیفیت‌ترین محصولات را از برند شودر خریداری نمایید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

منبع: شفاجو
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید