preloader

آیا لابیاپلاستی باعث افزایش میل جنسی می شود؟


آیا لابیاپلاستی باعث افزایش میل جنسی می شود؟
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10062 اشتراک گذاری :

 

امروزه جراحی لابیاپلاستی بسیار رواج یافته است و هدف اصلی این عمل جراحی علاوه بر زیبایی واژن، جنبه درمانی ناحیه تناسلی نیز می باشد. زیرا در مواقعی این عمل می تواند باعث بهبود کیفیت و لذت بخشی بیشتر افراد در روابط جنسی شان شود. علت این است که پزشک در جراحی لابیاپلاستی سایز لابیاها را کوچک نموده و این کار موجب تحریک پذیری بیشتر در ناحیه کلیتوریس در زمان ارتباط جنسی افراد شود. علاوه بر این با استاندارد شدن اندازه لابیاها، عمل دخول راحت و بدون درد انجام می پذیرد. در نتیجه افزایش میل جنسی با لابیاپلاستی کاملا مشخص و اثبات شده است. البته بسیار ضروری است که انجام این جراحی توسط یک پزشک متخصص صورت گیرد.

 

عوامل موثر بر میل جنسی کدامند؟

لازم به ذکر است که هر چند تحقیقات و تجربه های متعدد نشان داده است که تاثیر لابیاپلاستی بر میل جنسی، بسیار زیاد می باشد، اما برخی عوامل مختلفی نیز وجود دارند که بر افزایش میل جنسی در بانوان بسیار اثر گذار هستند. بر اساس مطالعات انجام گرفته کیفیت رابطه جنسی می تواند تاثیر بسیاری بر افزایش این میل در بانوان داشته باشد. گاهی اوقات در اثر بروز برخی از مشکلات میل جنسی در بانوان کم می ‌شود. این مشکلات عبارتند از:

  • گاهی بانوان به علت عفونت های واژینال، دچار سوزش ناحیه تناسلی می شوند.
  • درد های مقاربتی به دلیل خشکی واژن در بانوان نیز می تواند از نمونه این مشکلات باشد.
  • افزایش سن بانوان می تواند موجب کاهش میل جنسی در آن ها شود.
  • گاهی اوقات بانوان به دلیل خستگی‌ های جسمی ناشی از کارهای زیاد روزانه با کاهش میل جنسی مواجه می شوند.
  • اختلافات روانی میان همسران نیز در این مورد اثر گذار است.
  • اختلالات هورمونی در بانوان نیز از دلایل بروز این اختلال می باشد.

آیا مشکل ارگاسم نرسیدن با لابیاپلاستی حل می ‌شود؟

در حقیقت باید گفت که عدم رسیدن خانم ها به اوج لذت جنسی و ارگاسم، می تواند به دلایل مختلفی باشد. برای تشخیص این مسئله لازم است که در ابتدا بانوان به یک پزشک متخصص زنان مراجعه نمایند. گاهی اوقات نرسیدن به نقطه اوج لذت جنسی به علت این است که بانوان آمادگی روحی لازم در این رابطه را ندارند. گاهی هم برخی موارد مانند عفونت های ناحیه تناسلی، زایمان های مکرر، بارداری و ...موجب عدم رسیدن بانوان به ارگاسم می شود.

ولی در برخی مواقع کاهش میزان میل جنسی و عمل جراحی لابیاپلاستی ارتباط مستقیمی با هم داشته و با جراحی لابیاپلاستی این مشکل رفع خواهد شد. وجود لابیاهای بزرگ در ناحیه تناسلی برخی از بانوان، موجب می شود که در زمان ارتباط جنسی آن ها، بخش کلیتوریس کاملا تحریک نشده و لذت کامل برای آن ها به وجود نیاید. بنابراین احتیاج است که پزشک با انجام لابیاپلاستی، لابیاهای داخلی را کوچک کرده و در نتیجه تحریک ‌پذیری کلیتوریس بیشتر گردد.

افزایش میل جنسی با لابیاپلاستی

آیا لابیاپلاستی میل جنسی را کم می ‌کند؟

اگر برای شما این سوال ایجاد شده است که لابیاپلاستی اثرات منفی در رابطه جنسی شما دارد یا خیر، باید گفت که نگران نباشید. با انجام جراحی لابیاپلاستی، علاوه بر اینکه میل جنسی شما کمتر نمی شود، بلکه رسیدن ارگاسم برای شما با کیفیت بیشتری صورت می گیرد.

بر اساس تجربیات و مطالعات انجام شده، افزایش میل جنسی با لابیاپلاستی برای بسیاری از افراد اثبات شده است. این اقدام تاثیر مثبتی بر بهبود رابطه جنسی داشته و اختلالات زیر را رفع نماید:

  • سوزش ناحیه واژینال
  • عفونت واژن
  • دخول دردناک در رابطه
  • مشکلات عدم ارگاسم
  • کمبود اعتماد به نفس افراد در رابطه

آیا میل جنسی پس از لابیاپلاستی افزایش می ‌یابد؟

اگر با بانوانی که عمل لابیاپلاستی را انجام داده اند صحبت کنید، متوجه می شوید که آن ها بر این باورند که این جراحی، اثر مثبتی بر روی بهبود رابطه جنسی آن ها داشته است. علت بالا رفتن کیفیت رابطه جنسی پس از انجام لابیاپلاستی به دلایل زیر می باشد:

1- کاهش درد های مقاربتی

در بانوانی که لابیاهای داخلی آن ها، بزرگتر از اندازه نرمال است، بافت اضافی لابیامینور در هنگام مقاربت به صورت بسیار ناخوشایندی کشیده شده و با آلت تناسلی همسر خود، اصطکاک زیادی خواهد داشت‌. به همین علت این خانم ها در هنگام نزدیکی، احساس درد و سوزش دارند. پس از انجام لابیاپلاستی با کوتاه شدن سایز لابیاها، آنان می‌ توانند بدون هیچ گونه دردی در رابطه جنسی، ارگاسم مطلوبی را تجربه نمایند.

2- افزایش اعتماد به نفس

با کوتاه شدن لابیاها، ناحیه تناسلی بانوان فرم و ساختار زیباتری داشته و این بانوان در زمان ارتباط جنسی از اعتماد به نفس بالایی برخوردار می شوند. این گونه با اطمینان به خود، لذت بیشتری را تجربه می کنند.

3- افزایش تحریک پذیری

گاهی اوقات به علت وجود لابیاهای بزرگ در بانوان، در زمان رابطه جنسی، ناحیه کلیتوریس تحریک نشده و لذتی برای بانوان ایجاد نخواهد شد. به وسیله لابیاپلاستی پوست اضافی روی کلیتوریس از بین رفته و تحریک پذیری بانوان در زمان رابطه بیشتر خواهد شد.

4- رفع عوارض جانبی

در مواقعی نیز وجود لابیاهای داخلی بزرگ موجب بروز برخی عوارض جانبی مانند خارش و سوزش ناحیه تناسلی و عفونت‌ های مکرر واژن می ‌شوند که با انجام این جراحی، این عوارض جانبی برطرف می گردد.

افزایش میل جنسی با لابیاپلاستی

آیا لابیاپلاستی باعث آسیب به ناحیه کلیتوریس می ‌شود؟

اگر تصمیم به انجام لابیاپلاستی دارید، لازم است بدانید که این جراحی موجب هیچ گونه آسیب و صدمه‌ ای به ناحیه کلیتوریس نمی‌ شود. البته همواره توصیه می شود که این جراحی زیبایی، توسط یک جراح متخصص آشنا با آناتومی بدن زنان که از مهارت و تجربه کافی برخوردار است، صورت گیرد.

برخی مواقع پزشکانی وجود دارند که این جراحی را با قیمت بسیار پایینی انجام می دهند، همین اختلاف قیمت‌ ها موجب آن می شود که بانوان، به این متخصصین مراجعه نمایند. در مواردی صلاحیت این پزشکان کافی نبوده و تجربه لازم را در این زمینه ندارند. بنابراین آسیب‌ های جبران ناپذیری را به بخش تناسلی و کلیتوریس افراد وارد می کنند. توصیه می‌ شود که بانوان برای جراحی زیبایی و همچنین افزایش میل جنسی با لابیاپلاستی به با تجربه ‌‌ترین پزشکان در این حوزه مراجعه کنند.

آیا درد در حین رابطه جنسی با لابیاپلاستی قابل درمان است؟

در ناحیه تناسلی برخی بانوان، با گذشت زمان و به دلیل زایمان، بارداری و افزایش سن، اندازه لابیاهای مینور تغییر می کند. با این تغییرات بافت ‌های این قسمت کشیده و آویزان شده و بزرگتر می ‌شوند و پوست اضافه ای روی کلیتوریس را می ‌پوشاند.

این اختلال در مواردی که بانوان به فعالیت هایی مانند ورزش، دوچرخه سواری و ... می پردازند، موجب احساس ناراحتی در آن ها می گردد. همچنین در رابطه جنسی در زمان دخول نیز باعث درد زیادی در بانوان می شود. با کوچک شدن لابیاها در لابیاپلاستی، در زمان رابطه جنسی، دیگر بانوان احساس دردی را تجربه نمی کنند.

 

نتیجه ‌گیری

در پایان همواره به بانوان توصیه می ‌کنیم که پیش از اقدام برای جراحی لابیاپلاستی، به انجام تحقیقات لازم در مورد این عمل و همچنین پزشک جراح زنان مناسب بپردازند. به علت حساسیت بالای این جراحی و تاثیر لابیاپلاستی بر میل جنسی لازم است که شما بهترین جراح متخصص زنان را در این زمینه انتخاب کنید. چرا که ایجاد کوچکترین مشکلی می ‌تواند اثرات بسیار مخربی را روی رابطه جنسی شما داشته باشد.

 

 

 

منبع: شفاجو
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید